Szukaj na tym blogu

piątek, 11 lutego 2011

Tort czekoladowy "LENIWIEC"

Chcecie upiec ciasto tortowe ale macie leniwca? Czy korzystacie z pomocy sklepowych mam na myśli, gotowe mieszanki do pieczenia ciast i kremy? Ja dziś skorzystałam ciasto wygląda pięknie a jak smakuje powiem Wam jutro!! 
Wiec mamy dziś hehe.... Tort smakuje super :D
Składniki: Gotowa mieszanka ciasta babka czekoladowa ja użyłam znanej firmy , krem czekoladowy tez gotowiec w paczce tez znanej firmy,ok 1 łyżka czekolada gorzka, 200ml śmietany słodkiej jakiś fix do usztywniania smietany , ok 1 łyżkę orzechów jakie chcecie lub macie, ok łyżkę dżemu jaki macie w domu.
Przygotowanie:Ciasto upiec jak na opakowaniu.  Ostudzić. Przekroić na pół.Zrobić krem jak na opakowaniu. Spod tortu położyć na spodzie tortownicy. Nałożyć obręcz do tortów , wysmarować dżemem. Potem nałożyć 1/3 kremu i nakryć ciastem, wysmarować następną 1/3 kremu wstawić do lodówki na minimum 2 h. Czekoladę i orzechy poszatkować i dodać do reszty kremu . Wysmarować boki tortu. Śmietanę ubić i udekorować szpryca według uznania.  
Ciasto można na ponczowac a do kremu można dodać odrobinę alkoholu.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz